۱۳۸۸ اردیبهشت ۳۰, چهارشنبه

این ایمیل حاوی ویروس است

در روزهای اخیر برای بعضی از دوستان با نام و یا از طرف بهروز کریمی زاده و کاوه عباسیان ایمیلی از yahoo mail ارسال شده است که با موضوعات داغی همچون استعفای بهروز کریمی زاده از حزب حکمتیست و یا پاسخ کاوه عباسیان به بازخوانی عابد توانچه و فایل ضمیمه ای با پسوند exe مانند تصویر زیر همراه است. لازم است به اطلاع دوستان برسانم که ایمیل های فوق حاوی ویروس است که گمان می رود برای دزدی اطلاعات از کامپیوتر سایر رفقا طراحی شده است . ضمن تقبیح چنین عمل ناپسند و ناشایستی ، به دوستان توصیه می شود که از بازکردن فایل های ضمیمه ایمیل های مشابه خودداری کنند.
بروی عکس کلیک کنید

۴ نظر:

نمایندگی رسمی فروش Cproxy گفت...

نوعی سرویس ایمیل وجود دارد که با هر ایمیلی که شما تمایل به فرستادن ازآن را دارید به طرف مقابل بفرستین.
به عبارت دیگه شما می تونین در محل ایمیل فرستنده هر ایمیلی که مایلید به طرف مقابل بفرستین رو در آنجا بنویسید.
با این روش ایمیل و حتی کامپیوتر طرف مقابل را می شود هک کرد.

جهت اطمینان شما از وجود این سریس به زودی لینک آن را برایتان می فرستم.

از این روش در فرستادن پیام در موبایل نیز استفاده می شود.که موبایل دو طرف باید سرویس getwaye داشته باشد

نمایندگی رسمی فروش Cproxy گفت...

جهت اطلاع فقط این خبر رو بخونید.البته این خبر سال 84 هستش که مسلماً توی این 4 سال هکرا پیشرفت های زیادی کردن.
http://www.iritn.com/?action=show&type=news&id=10512

برای اطمینان از جعلی بودن این ایمیل می تونید آی پی های فرستنده این ایمیل رو با هم چک کنید..ببینید آیا همه یک آی پی دارند.
و روش ساده تر زمان رسیدن این ایمیل
چون در سیستمی که من دیدم به صورت انبوه نمی شه این کارو کرد و فقط یکی یکی میشه میل زد که در اینصورت ساعت فرستادنش فرق می کنه.

جهت استفاده نامناسب از این سرویس از گذاشتن لینک این سایت معذورم.

ویژه ی اول مه گفت...

مزدک جان خسته نباشید اولا اگه میشه این کامنت رو حذف نکن اگه میشه که چه عرض کنم این نشان دهنده ی آن درجه از اعتقاد به آزادی بیان است . تو یه رفیق سبیلی داری که به راحتی هر مزخرفاتی که رو زبونش میاد مینویسه البته نوشتن های تو هم به همین ترتیب به عابد توانچه > عزیز جان اگه چپ دانشجویی انقدر مریض باشه که تو یکی از خط دهندگانش شدی البته تو و داب تهران براش متاسفم 2 به راحتی اب خوردن میشنی و برچسپ اطلاعاتی بودن به بهروز ویا هر کس دیگری که باهات خوانا نیست میزنی
این اوج بی شرافتی است شما با هشت ماه زندان اومدی در یک وبلاگ می نویسی طوری که انگار هرکی با این نظرات مشمئز کننده تو نیست پس با رژیم است زرشک گرابندی هات رو می دونم از کجا می آید و به زودی با سند برا همه معلوم میشه .

ساراب چي گفت...

با درود به رفيق مزك

مشكلاتي كه فراروي فعالين چپ در ايران هست بر هيچ كس پوشيده نيست.

حال با توجه به اين فضاي بسته نظرات شما نسبت به حزب كمونيست كارگري ايران از خط نقد خارج شده و به مثابه خود زني تلقي ميشود و با اين نوع گفتمان نه تنها نميتوان دنبال راه چاره بود بلكه كور سو هاي اميد هم به دست خودمان به باد فنا ميروند.
نبايد مشكلات دروني را در راستاي حذف همديگر به كار برد.
www.chapchi.blogfa.com