۱۳۸۷ دی ۲۳, دوشنبه

۲ نفر از دانشجویان بازداشت شده دانشگاه شیراز آزاد شدند

امروز یکشنبه ۲۲ دی ماه کاظم رضایی و محسن زرین کمر، دو نفر از دانشجویان بازداشت شده دانشگاه شیراز پس از ۸ روز بازداشت در اداره اطلاعات شیراز، آزاد شدند.این ۲ دانشجو به همراه عبدالجلیل رضایی و لقمان قدیری در روز شنبه ۱۴ دی ماه پس از احضار و مراجعه به اداره اطلاعات شیراز بازداشت شده بودند، دو دانشجوی دیگر بازداشت شده نیز فردا آزاد خواهند شد.
دانشجویان دانشگاه شیراز امروز مراسم استقبال از این دانشجویان را در دانشگاه برگزار کردند و با توزیع شیرینی آزادی این ۲ دانشجو را جشن گرفتند.دانشجویان همچنین به سر دادن سرود یار دبستانی من و شعار هایی همچون " دانشجو میمیرد ذلت نمی پذیرد" و " دانشجوی زندانی تو افتخار مایی" پرداختند.
نکته جالب در هنگام استقبال از این ۲ دانشجو این بود که، با توجه به اینکه محسن زرین کمر در سخنرانی خود در جلسه ۱۸ مهر که در دانشگاه شیراز با حضور علی لاریجانی برگزار شده بود گفته بود : " من از ۳ چیز متنفرم، یک محمود احمدی نژاد .... " و این سخنان بازتاب گسترده ای داشت و دلیل اصلی بازداشت او بود، دانشجویان نیز هنگام استقبال از او با هم و به طور هماهنگ فریاد زدند : " من از سه چیز متنفرم، یک محمود احمدی نژاد، دو محمود احمدی نژاد، سه محمود احمدی نژاد".

هیچ نظری موجود نیست: