۱۳۸۷ بهمن ۱۰, پنجشنبه

پيام حمايت كارگران ايران خودرو از دانشجويان دانشگاه شيراز

دوستان و همکاران گرامی
کمیته انضباطی دانشگاه شیراز برای ۹ نفر از دانشجویان این دانشگاه احکام سنگینی صادر کرده است. کاظم رضایی، سعید خلعتبری، عبدالجلیل رضایی، عنایت تقوی و دو تن دیگر از دانشجویان این دانشگاه، هر کدام به دو ترم ممنوعیت از تحصیل با احتساب سنوات و ارجاع به کمیته‌ی انضباطی مرکزی و آرش روستایی، هادی الم‌لی و حمدالله نامجو به یک ترم ممنوعیت از تحصیل با احتساب سنوات و ارجاع به کمیته‌ی انضباطی مرکزی محکوم شدند.
کمیته انضباطی دانشگاه شیراز ابتدا دانشجویان را به اتهام شرکت در مراسم روز دانشجو احضار کرده بود ولی در ادامه و برای صدور احکام سنگین تعلیق که برای تعدادی از دانشجویان به معنی اخراج از دانشگاه است، اتهام ایجاد بلوا و شورش و توهین به مقدسات اسلامی وارد کرده است.
احکام فوق برای دانشجویان شیراز بعد از برگزاری مراسم پرشور روز دانشجو در این دانشگاه و تبدیل مراسم سخنرانی لاریجانی و سایر حکومتی ها در این دانشگاه توسط دانشجویان به صحنه اعتراض به دولت در جهت گسترش فساد باندبازی وگرانی و تورم افسار گسیخته صادر می شوند و نشانه وحشت دولت از اعتراضات و ادامه تلاش های تا کنون برای ساکت کردن فضای دانشگاه هاست.
کارگران ایران خودرو
صدور این احکام را برای دانشجویان دانشگاه شیراز محکوم می کند و از همه کارگران و همکاران عزیز می خواهد در حمایت از دانشجویان شیراز اعتراض کنند و خواهان برچیده شدن کمیته های انضباطی از دانشگاه ها ولغو این احکام علیه دانشجویان این فرزندان کارگران شوند.
. رساندن صدای دانشجویان وپیام و خواست آنان به گوش دیگر همکاران می تواند در حمایت از دانشجویان شیراز و در ایجاد و تقویت فضای عمومی اعتراض به احکام صادره برای دانشجویان دانشگاه شیراز موثر باشد.
جمعی از کارگران ایرانخودرو11دی ماه87 http://khodrokar.blogfa.com/

هیچ نظری موجود نیست: